Държавата представя БГ като хазартна дестинация по CNN
Държавната агенция по туризъм изпрати на абсолютния световен телевизионнен лидер CNN клип рекламиращ страната ни като хазартна дестинация.
В 20-секундния клип се виждат кадри от казина и препълнени плажове по Черноморието. Клиповете ще се въртят по световния канал в продължение на два месеца. В кампанията, която има за цел "да рекламира българския туризъм", има два 20-секундни клипа и един 40-секунден. В другите два клипа може да се видят и част от природните и културните богатства на страната. Цялата кампания струва близо половин милион лева - 240 000 евро. На 11 март тази година стартира и рекламната кампания за България по друг голям телевизионнен канал Euronews. БГНЕС припомня, че Държавната агенция по туризъм има за цел да "осъществява държавното управление в туризма, като разработва краткосрочни концепции и програми за развитие на туризма и предлага на Министерския съвет за приемане стратегия за развитие на туризма". /БГНЕС
78
0
PGRpdiBjbGFzcz0iYWRzLXpvbmUiIGlkPSJhZHMtem9uZS16b25lMm5kcGFyYWdyYXBoIiAgCiAgICAgCiAgICAgCj4KICAgIAogICAgICAgIAogICAgICAgIAogICAgCjwvZGl2Pg==
Коментари
Добави коментар