Тази вечер на мястото, където в събота при катастрофа загинаха 16 души скоростта е ограничена на 30 км, показа в репортаж от мястото Би Ти Ви. Преди това знакът указваше 40 км.
Към момента властите разследват инцидента по три линии като едната от тях се базира на твърдението, че шофьорът на катастрофиралия автобус е карал с 53 км в час при разрешени 40.
В свой експеримент на сух път в участъка телевизията показа, че при навлизане в завоя, където е станал инцидента, с 40 км в час превозно средство със сходни на автобуса габарити навлиза неизбежно в насрещното движение. Това се отнася и до товарните автомобили се видя от репортажа - нещо, което потвърждават и живеещи в района. Същата е ситуацията и на следващ завой по трасето.
Шофьори на автобуси коментират пред телевизията, че в допълнение на това тахошайбата, от която се вижда с каква скорост се е движил автобусът, не отчита скоростта по секунди и затова не може да се твърди, че точно в завоя шофьорът е влязъл с 53 км в час.
По-рано днес бе съобщено, че шофьорът на автобуса, който катастрофира, е изписан от болницата и вече е в ареста след като вчера получи обвинение за смъртта на 17 пътници. На пресконференция следобед пък министърът на регионалното развитие Николай Нанков обяви като се позова на резултати от експертизата, че асфалтът на мястото на инцидента е бил с недопустимо качество въпреки обратните твърдения на фирмата, извършила ремонта.
Дневник
Коментари
$
Мисленето в пари е една от върховните глупости на човечеството.
Може би по-точни казано: едно от най-низките качества .
Сантиметри ли?
Питам аз служител на пътностроителна компания:
- Колко трябва да е дебел асфалтът?
- 6 см.
- А колко слагате?
- 3 см.
- Това не е ли нарушение?
- Нарушение е.
- А не ви ли наказват за това?
- Никога.
Кога ще имаме истински независим контрол на пътната настилка?
До къде стига веригата от облагодетелствани?
Наистина ли няма корупция на високите етажи?
Анонимен
Абсурд.БАРС дори слагат винаги допълнително 1см. повече като бонус.Който не вярва да мери.