Варненският държавен куклен театър подготвя нова продукция за възрастни. Заглавието е парафраза на “Спящата красавица” на Шарл Перо – “Красотата спи”. Постановчик е небезизвестният Теди Москов, който казва, че това е спектакъл по Шарл Перо и Зигмунт Фройд – двама души, които се занимават със съня. Освен че ще е “приспивно”, представлението ще е и леко еротично.Според Борхес сънят е най-старата творческа дейност на човечеството, в която сънуващият е едновременно и автор, и изпълнител, и публика на пиесата, обяснява замисъла си Москов, като допълва, че доброто представление винаги е колективен сън – онези моменти, в които публиката занемява и настъпва невероятно красива тишина. Почитателите на създателя на телевизионния формат “Улицата” могат да бъдат сигурни, че в едни моменти спектакълът ще бъде много смешен, но в други – и много тъжен. Трагикомичните обрати са нещо като запазена марка за режисьора. Истинският хумор при мен е спонтанен, много често се случва като кажа нещо, чак тогава и да разбера какво съм имал предвид и започвам да се смея с другите, споделя Теди Москов. Той съвсем не е изоставял абсурдисткия хумор и казва, че първо е направил “Спящата красавица” в Германия, където поставя и Bad weather makes a good story (Лошото време ражда добра история), зад което всъщност се крие “Бурята” на Шекспир. Пълна импровизация – разяснява Москов, – конгрес на шекспироведи, разсъждаващи над последната воля на Уил (the last will of Will), като освен играта на думи тук се прави алюзия и с факта, че това е последната пиеса на именития англичанин. Друго негово представление в Германия пък е “Краят на началото” по Шон О’Кейси, от чийто текст накрая останали само три изречения. По повод етикета, който му лепнали в Дармщат – “Монти Пайтън на Балканите” казва, че за него това е комплимент, тъй като Монти Пайтън са върхово постижение в абсурдния хумор. Казва също, че Тери Джоунс е негов приятел, който много харесвал “Улицата” и бил на мнение, че това телевизионно предаване няма аналог. Колкото до съживяване на комедийното шоу, споделя, че това може да стане, но с други артисти, тъй като главните двама вече са “Комици”. На въпроса дали засяга политически теми в постановките си в Германия, Теди Москов отговаря, че ситуацията е малко по-различна и там управлява диктатурата на профсъюза – всички са обединени в профсъюзи, имат своите права и огромни пенсии. За ситуацията в България казва, че не смята да взима позиция нито по отношение на свои колеги, нито на млекопроизводителите например. Когато спряха “Улицата” никой от моите колеги не ме защити, защо сега аз да го правя, лаконичен бе гениалният режисьор, който счита, че по-нестандартни представления в България могат да се правят все още само с куклени артисти, тъй като драматичните били много лошо възпитани в създаването на своите образи и психологическа игра. Впрочем след като завършва куклена режисура във ВИТИЗ през 1985 г. Теди Москов е пратен по разпределение тъкмо във Варненския куклен театър. БГНЕС