Второто издание на форума Digital4Shumen протече при още по-голям интерес в сравнение с миналата година. Залата на „Телепол“ днес се изпълни с желаещи да научат повече за дигиталните технологии и услуги.
Конференцията бе открита от кмета на Шумен Христо Христов и от Преслав Бобев – организатор на събитията Digital4 и член на борда на директорите на RED Group Capital.
„Днес тук са събрани едни от най-смелите и креативни умове на България. Вие задавате посоката, в която трябва да се развива бъдещето ни. Убеден съм, че от взаимодействието помежду ви ще се родят проекти, които ще надхвърлят мащабите на форума и ще стигнат до бизнеса и икономиката. Пожелавам следващо, трето издание на Digital4Shumen“, каза кметът Христо Христов.
Преслав Бобев благодари на община Шумен за подкрепата и подчерта, че градът заслужава събития като Digital4. За ШУМ.БГ той коментира, че Digital4 е преди всичко кауза и затова тази година организаторите са решили форумът да премине в подкрепа на ПГМЕТТ „Христо Ботев“ – Шумен. „Ще дарим средствата, събрани от билети, като целта е да дадем пример. Много от спонсорите също изявиха желание да помогнат, така че все още не знаем точната сума, но задължително ще я обявим. Най-вероятно средствата ще бъдат използвани за закупуване на AI-продукти за обучение на учениците“, каза Бобев.
Сред лекторите бяха водещи дигитални експерти и предприемачи от региона и страната. Особен интерес предизвика панелната дискусия „Инфлуенсър маркетинг и възможностите за бизнеса“, в която участва шуменката Изабел Овчаров – популярна сред младите създателка на съдържание в социалните мрежи. Тя разказа, че е създала първия си YouTube канал още през 2017 г., без да предполага, че днес ще има хиляди последователи. По думите ѝ като инфлуенсър най-важна е връзката с аудиторията и естественото съдържание.
В програмата на форума бяха включени и теми като “UGC (User Generated Content ) маркетинг и възможностите за бизнеса”, “Как онлайн бизнесите превръщат трудните клиенти в най-лоялните си последователи”, “Дигитален маркетинг микс за бизнеса”, “Ерата на изкуствения интелект: от фалшивите образи до новите професии”, като форумът стартира с панелната дискусия “Дигитален Шумен”. В нея се включиха представители местната власт, бизнеса и образованието, за да коментират предизвикателствата и възможностите за тристранно партньорство.
Конференцията е част от мрежата Digital4, чиято мисия е популяризирането на дигиталните технологии и развитието на дигиталния бранш в България. Тази година събитията Digital4 обхващат градовете Варна, София, Стара Загора, Пловдив, Благоевград и Шумен.
ШУМ.БГ
Коментари
Добави коментар