Ландо Норис започна от полпозишън и доминира през цялото състезание, за да спечели първата си победа след Унгария през юли. С този успех той изпревари съотборника си Оскар Пиастри в генералното класиране с една точка. Норис впечатли с карането си, като записа време от 1:37:58.574 и бе на над 30 секунди от втория.
Шарл Льоклер завърши втори, като успя да задържи позицията си въпреки атаките на Макс Верстапен, който завърши трети и продължава да е в борбата за титлата, с 36 точки зад лидера.
Оливер Беърман изненада всички, като завърши на четвърта позиция, постижение, което е най-доброто в кариерата му и съвпада с най-доброто за отбора на Haas в последните 10 сезона.
Оскар Пиастри имаше труден уикенд и завърши на седмо място, след като се бори с липса на темпо през целия уикенд.
Люис Хамилтън и Кими Антонели завършиха съответно на шесто и пето място, като Хамилтън се надяваше на първия си подиум с Ferrari, но не успя да го постигне.
Състезанието започна с драматичен първи завой, когато няколко пилоти излязоха извън пистата. Ландо Норис успя да запази лидерската си позиция, въпреки хаоса около него. Макс Верстапен атакуваше от пета позиция, но трябваше да отстъпи третото място на Люис Хамилтън. Междувременно, Оливер Беърман напредна от девета на четвърта позиция, демонстрирайки впечатляващо темпо. Пилотите използваха различни стратегии за спирания в бокса. Някои избраха ранни спирания, за да се възползват от по-свежи гуми, докато други изчакаха по-дълго, за да оптимизират позициите си спрямо трафика. Тези тактически решения играха ключова роля за крайното класиране.
Люис Хамилтън получи 10-секундно наказание след контакт с Макс Верстапен в шестия завой. И двамата пилоти излязоха извън пистата, но след преразглеждане на инцидента, стюардите решиха, че Хамилтън е виновен за инцидента.
Gomg.bg

Коментари
Добави коментар