Част от ламаринена ограда на изкоп за метрото е паднала върху движеща се кола на бул. "Владимир Заимов" в София. Шофьорът на автомобила Рангел Дойчинов разказа пред NOVA, че със съпругата му, която била негова спътничка, са преживели сериозен стрес при инцидента.
От "Метрополитен" заявиха, че тъй като при тях няма подаден сигнал, не могат да коментират случая. Рангел Дойчинов обаче твърди, че им е звънял в неделя, но никой не му е отговорил. В колата му се забили две големи парчета ламарина, предаде NOVA.
"Опитах се да спра максимално бързо, но ламарините се забиха в предната част на колата - в бронята и решетката. Отбих движението максимално бързо. Имаше доста трафик и валеше, но нямаше вятър. Предполагам, че камионът, който мина преди нас, би бил някаква предпоставка за това неукрепените ламарини да се срутят", разказа потърпевшият.
По думите му, освен предната част на колата, радиаторите също са пробити и сега семейството остава без превозно средство, защото то е на лизинг, а часът за ремонт е чак през януари.
"Подадохме сигнал към 112. Полицаите се отзоваха бързо и съставиха протокол. Наехме адвокат и ще заведем дело срещу "Метрополитен", категоричен е Дойчинов.
А предпазните части от оградата все още са на пътя.
Междувременно новата линия "Тракия", която се изгражда като разширение на столичното метро, претърпя наводнение. От "Метрополитен" съобщиха вчера, че водата е влязла вследствие на дъждовете през рампата на станцията и отрекоха информацията, че тунелопробивната машина е засегнала подпочвена река.
В неделя пък родители на деца в 93-то училище в столичния район "Слатина" съобщиха, че са се образували големи пукнатини по стените, тавана и пода на учебното заведение в резултат на строоежа на метрото. От "Метрополитен" обаче твърдят, че на всички сгради в района на строежа на метрото са поставени геодезически маркери (репери) за следене на деформацията и такава не е установена. Преди започване на изкопни дейности на метростанциите в участъка е изпълнена външна укрепваща конструкция, която да осигури стабилността на земния масив при изкопните работи", се казва още в позицията на "Метрополитен".
През септември пък столичният булевард "Панчо Владигеров" се пропука и пропадна в участъка между ул. "Обелско шосе" и ул. "25-та" в районите "Люлин" и "Обеля" в района на новостроящата се метростанция между ж.к. "Обеля" и "Люлин".
През април т.г. огромна дупка зейна и в локалното платно на булевард "Цариградско шосе". Тогава от Столична община обясниха, че пропадането е причинено от наличието на слаби насипни почви и намалено налягане в забойната камера на тунелопробивната машина.
През пролеттта пък огромна дупка зейна на локалното платно на "Цариградско шосе" в квартал "Младост" в разултат на строежа на метрото.
Дир.бг

Коментари
Гладен адвокат
Поредният който ще съди "Метрополитена , моля наредете се на опашка