Биг Брадър промени телевизията завинаги
Джон де Мол, холандският създател на войаорското реалити шоу "Биг Брадър", което навърши 10 години през септември, заяви, че никога не е вярвал, че неговата идея ще промени телевизията завинаги. "Казах на моя екип преди първия излъчен епизод, че ще дойде време, когато хората ще говорят за телевизията преди "Биг Брадър" и след това, заяви медийният магнат - милиардер наскоро от офиса си в холандския град Ларен.
"Гледаха ме сякаш съм луд". Печелившият формат, сега синоним на феномена "реалити телевизия", е бил заснет и предаван в повече от 60 страни, включително Съединените щати, Азия и Европа, Африка и арабския свят. Участниците в "Биг Брадър", който в момента се излъчва в 36 страни, са подложени на денонощно наблюдение с камера, докато стоят заедно в къщата, в продължение на около 100 дни.
54-годишният предприемач, създател на шоуто, казва, че идеята за програмата го осенила една вечер през 1997 г., докато разпускал с колегите си след безплодна работа по нова програма за общественото католическо радио. /БГНЕС
234
0
asdf
PGRpdiBjbGFzcz0iYWRzLXpvbmUiIGlkPSJhZHMtem9uZS16b25lMm5kcGFyYWdyYXBoIiAgCiAgICAgCiAgICAgCj4KICAgIAogICAgICAgIAogICAgICAgIAogICAgCjwvZGl2Pg==
Коментари
Добави коментар