Появата на 47-годишната Сюзън Бойл в тв шоуто "Великобритания търси талант" е най-популярният клип в YouTube за изминалата 2009 г. Изпълнението на шотландаката на песента от мюзикъла "Клетниците" I Dreamed a Dream беше гледано над 120 млн. пъти след появата му през април. Певицата с "ангелския глас" не успя да спечели състезанието, въпреки че смая журито и публиката, но за сметка на това през есента издаде първия си албум, който постави рекорд за дебют във Великобритания. След видеото с изпълнението на Сюзън Бойл се нареждат клипове с далеч по-скромни резултати, сочи топ 5 класацията на YouTube. Забавно видео със 7-годишния Дейвид, който се опитва да говори след посещение при зъболекар, е видяно 41 млн. пъти. Момченцето е заснето от баща му, преди да се възстанови от упойката. Третият клип в класацията е на нестандартна сватбена церемония, по време на която младоженецът Кевин, булката Джил и техните приятели отиват до олтара след петминутен танц със сложна хореография. На четвърто място е първият трейлър на дългоочакваното продължение на филма "Здрач" - "Новолуние", който се превърна в един от сериозните кинохитове на годината. Последна в класацията на YouTube се нарежда рекламата на минерална вода "Евиан" с бебета, които танцуват с ролкови кънки. ДНЕВНИК.БГ