След билбордите, зовящи за уволнението на българския министър-председател, днес в интернет пространството се появи нова антикампания срещу Бойко Борисов, предаде репортер на БГНЕС. Появилият се напълно анонимен сайт www.uvolnenie.org е поредната акция срещу българския премиер след инициативите в социалната мрежа и графитите по софийските улици срещу управлението на партия ГЕРБ и на нейния лидер. Новият сайт изглежда е продължение на появилите се вчера билбордове с надпис: "Ще уволня Бойко Борисов". Тук също няма автор, създател или каквото и да било лице за контакти. Хронометърът на интернет страницата работи и отброява дните до 17 юли, когато в 13.00 часа трябва да "научим повече информация за акцията". До момента уволнилите Бойко Борисов са над 3000 души. Броячът отброява секундите и минутите до 17 юли на фона на популярната мелодия от филма "Кръстникът" на Франсис Форд Копола. На практика никъде в сайта няма платформа за регистрация, а всеки отворил страницата директно се брои като гласувал "за" уволнението на Борисов. Няма нито посочено поле, което да предоставя избор на интернет потребителите да уволнят или не Борисов. Това само по себе си е незачитане правото на личен избор и пълна манипулация. По информация на БГНЕС са ангажирани и рекламни агенции, които искат да включат и медиите в тази кампания, като изрично скриват кой е авторът и кой е организаторът. Според запознати рекламните агенции са пряко свързани с политическа пропаганда по време на предишните парламентарни избори от 2009 година, включително и в една доста скандална, която атакува почти всички медии. След направена справка за произхода на сайта www.uvolnenie.org, се разбира, че домейнът е на Domains by Proxy, Inc. Сайтът е създаден на 10 юли тази година и е валиден до 10 юли 2012 година. Появилите се вчера билборди пък се стопанисват от рекламна агенция DMD Consult. Според запознати през 2009 година те активно са участвали в кампанията на РЗС. /БГНЕС