САЩ обвиниха Л`Ореал в незаконна реклама
Американската агенция за храните и лекарствата /FDA/ предупреди френската козметична компания Л`Ореал /L`Oréal/ и дъщерното дружество в САЩ Ланком /Lancôme/ за подвеждащи реклами на някои от техните продукти срещу бръчки, според писмо, публикувано във вторник на интернет страницата на агенцията.
Агенцията заяви, че в сайта на Л`Oреал в САЩ през август са прегледани описания на няколко продукта от линията против бръчки "Génifique"-Youth Activate Concentrate".
Агенцията смята, че тези реклами заблуждават, че продуктите имат за цел "да променят структурата или функцията на човешкото тяло, като по този начин се приравняват /погрешно, бел. ред./ към лекарствата съгласно законодателството на САЩ /.../, което е незаконно" и затова е изпратено писмо до компанията на 7 септември.
Цитира се изречение, в което се посочва, че продуктът "стимулира дейността на гени и производството на протеините на младежта".
Тези продукти се продават онлайн и в магазини за козметика.
Агенцията поиска от Л`Ореал да предприеме "незабавни действия, за да се премахнат тези незаконни реклами към всички тези продукти",съобщи АФП.
В началото на годината френската компания бе обвинена във Великобритания, че подвежда клиентките, показвайки снимка на Рейчъл Уайз, на която чертите на звездата били дигитално подсилени. Рекламата тогава беше забранена. /БГНЕС
473
0
asdf
PGRpdiBjbGFzcz0iYWRzLXpvbmUiIGlkPSJhZHMtem9uZS16b25lMm5kcGFyYWdyYXBoIiAgCiAgICAgCiAgICAgCj4KICAgIAogICAgICAgIAogICAgICAgIAogICAgCjwvZGl2Pg==
Коментари
Добави коментар