Да бъде изграден единен телефонен център за обслужване на граждани, от типа call center, предлага общинският съветник Добромир Драев.
Докладната записка с предложението е част от дневния ред за предстоящата сесия на Общинския съвет, насрочена за 27 октомври.
Според Добромир Драев с въвеждането на единен номер в общината, на който да се подават сигнали и предложения, ще се подобри в значителна степен комуникацията между гражданите и администрацията, както и тази между отделните звена в общината.
Той предлага общината да изгради този call center в срок от 3 месеца, ако местният парламент вземе решение за това. Освен това администрацията трябва да обезпечи центъра с техника за непрекъснат запис, без възможност за изтриване или манипулиране от оператор, както и да назначи хора на щат за 24-часово обслужване на гражданите.
Сред причините за изграждане на подобен телефонен център, общинският съветник посочва бавната обратна връзка към гражданите, подали сигнал за нередности или липсата на такава изобщо. Добромир Драев допълва, че поради липсата на подобен единен номер често гражданите са прехвърляни от телефон на телефон в администрацията, което ги отказва да подадат сигнал за видяно нарушение.
В докладната си записка Драев отбелязва, че за изграждането на единен телефонен център е „нужно д асе използват средства от икономии, които ще се постигнат след стартирането на проекта във всички бюджетни пера, свързани с чистота, премахване на нерегламентирани сметища, упражняване на контрол върху отпадъците и др.“
Драев допълва, че с въвеждането на телефонен център ще се повиши качеството на предлаганите от администрацията услуги.
ШУМ.БГ
Коментари
Чичо Ви
Браво на съветник Драев!
Ц
Много по лесно ще могат да се подават сигнали за всякакви нередности, като и дупки по пътищата, замърсени площи и т.н. Въпроса е по-нататък какво ще се случва и дали ще има реакция от общината...
от общината
и ще ни разбутате рахатлъка.
Анонимен
Идеята е много добра, но проблемът не е с комуникацията към общината и съобщаването на проблемите, а с липсата на реакция след представянето на проблема. Кол центърът с нищо няма да реши този проблем на мълчаливото безхаберие.
2908
Само да не стане както с "обслужването на едно гише". Пълна порно графия. Отиваш да те обслужат "бързо" и качествено, и ако не назовеш точно конкретния член от закон или правилник на общината обикновено получаваш нещо съвсем друго и естествено си плащаш отново, защото "Вие гражданино не сте казали точно какво искате. По същия начин стои въпроса и с сайта на общината "за предложения и оплаквания". И да напишеш нещо там, отговор не получаваш. Ако е за да назначим на работа определени хора - правете каквото искате.
ПП. Честно казано не смятам, че някой от Общината ще прочете това, а камоли да настъпи някаква промяна.
ем би ем не би
Правилна забележка на по-горното мнение. Защо трябва да се създава отделна службичка-хранилка за наши хора, след като сигнали могат да се подават и сега на съответните инспектори в общината. Достатъчна е и опцията за оплаквания и на сайта на общината, но както вече споменаха ако има кой да ги чете и реагира. Говорим за електронно правителство, за електронна община, а този съветник ни връща в ерата на пощенските гълъби.
Чичо Ви
Ти си пощенски гълъб. Точно съветник Драев е най-сериозния защитник на електронна община. И ти го знаеш много добре.
..
Кмета на Стара Загора е с постоянно отворен Фейсбук и дава отговор на въпросите на граждани.
......
Само да кажа! И сега има достатъчно "будни граждани", които звънят в общината. Защо не ги попитате защо не звънят на Единния европейски номер за спешни позвънявания 112? Ще Ви отговоря,занимават се с проблеми които могат да се решат и с обаждане до съответната служба или до "жалби" в общината, но за такива нещо от 112 правят актове!