Поне с месец ще се забави подписването на договора с ДЗЗД „Шумен спорт“ /Джи Пи Груп АД, ПМ „Архитекти“ ЕООД, „Атек-ВД“ ЕООД/.за строежа на „Арена Шумен“.
Причина за това е постъпила жалба в Комисията за защита на конкуренцията.
Обединението „Шумен спорт“, в което влизат „Хидрострой“ АД и Ателие „Серафимов – архитекти“ ООД е обжалвало решението на община Шумен за избор на изпълнител на строежа на „Арена Шумен“.
Жалбата е публикувана на сайта на КЗК с дата 6 януари 2017 г., а община Шумен определи победителя в обществената поръчка за строежа на „Арена Шумен“ на 20 декември 2017 г.
„Жалбата е подадена извън срока за обжалване. Предполагам, че няма да бъде разгледана, но трябва да изчакаме КЗК да се произнесе по нея“, коментира ситуацията заместник-кметът по строителство и екология в община Шумен Боян Тодоров.
Той не пожела да коментира в детайли аргументите в жалбата, но ги определи като неоснователни.
По думите му КЗК трябва да се произнесе до един месец, но зависи от заседанията, които ще проведе комисията и срокът може да бъде по-голям.
„Жалбата ще забави подписването на договора с избрания изпълнител на „Арена Шумен“. Това няма да попречи на реализацията на проекта, защото при тези зимни условия не може да започне да се строи“, каза още Боян Тодоров.
ШУМ.БГ
Коментари
Някой
община Шумен определи победителя в обществената поръчка за строежа на „Арена Шумен“ на 20 декември 201Коледа идва !!!
ШУМ.БГ
Този коментар бе изтрит заради неспазване на Правилата
Анонимен
Жалене след законния срок всеки знае какво означава.
танцуващия горски
Дано Ателие „Серафимов – архитекти“ ООД да спечели и спре Оп на тъмно в общината. Инженера заместник къдрокоско ама ама много, ужасно много ме разочарова.
Асфалтът
Аз като ви разправям, че всеки път печелят фирмите на Валентин Златев и Шум. бг все ме трие, ами ето /Джи Пи Груп АД.../, А ДРУГАТА, КОЯТО ЩЕ ПЕЧЕЛИ Е РИЛА КОНСУЛТ!!!
Не разбирам защо всеки път ме триете, то си е факт!
Анонимен
Че откога публикуването на сайта се смята за дата на подаване на жалба?
Анонимен
КАК ДА ПЕЧЕЛИМ ПРИЯТЕЛИ И ДА ВЛИЯЕМ НА ХОРАТА
/извадки от книгата на Д.Карнеги/
В предговора към книгата авторът отбелязва, че за хора от най-различни професии е важно да “говорят убедително”, но те “СЕ НУЖДАЯТ ДА СЕ ПОГАЖДАТ С ХОРАТА, С КОИТО ОБЩУВАТ”.
Също така авторът привежда данни от редица изследвания, които показват, че даже в такава чисто техническа област на дейността като инженерната, понякога само 15 на сто от финансовия успех зависи от техническита знания на ръководителя, а 85 на сто – от личните качества на човека, от неговата способност на ръководител.
Шест начина да се харесаме на хората
Правете това и винаги ще бъдете посрещнат радушно.
ПРАВИЛО ПЪРВО: проявявайте искрен интерес към хората.....един човек може в течение на два месеца да намери повече приятели, като искрено се интересува от обкръжаващите хора, отколкото друг , който в продължение на две години се стреми хората да се заинтересуват от него.
Виенският психолог Олфрец Адлер в книгата си “Какво трябвада изначава за нас животът” писа: “Този човек, който не го интересуват съдбите на други хора, изпитва огромни затруднения в живота и причинява голяма вреда на другите. Заради такива хора стават всички човешки злини и нещастия”.
Простначина да направим добро впечатление.
ПРАВИЛО ВТОРО: УСМИХВАЙТЕ СЕ ПО-ЧЕСТО!
Действията са по-изразителни от думите, а усмивката казва: “Вие ми харесвате много. Вие ем ощастливихте. Аз се радвам да ви видя.” Има и неискрени усмивки. Но с такава усмивка неможеш да излъжеш никого. Неестествената усмивка може да предизвика обида. Аз говоря за истинската, която ви стопля, за хубавата, която излиза от сърцето.
Вие трябва да изразявате удоволствие, като се срещате с хората, за да бъдат те доволни, срещайки се с вас.
Усмивка....тя не струва нищо, но прави много. Тя обогатява онези, които я получават и в същото време онези, които я дават не обедняват. Тя донася щастие в дома, оказва добро влияние на работата и укрепва дружбата. Тя е добар почивка при умора, слънчева светлина при тъга и най-добрапротивоотрова при нещастие. Тя неможе нито да се купи, нито да се изпроси.
Как да избегнем неприятностите.
ПРАВИЛО ТРЕТО: Помнете всеки човек смята своето име за най-хубавата дума от целия лаконичен запас.
Ако запомните името на всеки човек и го произнасяте без затруднения, това ще бъде един комплимент за него. Но ако вие забравите името му или го произнесете неправилно, то ще се поставите в неудобно положение.
........най-простия начин да спечелим симпатията на един човек е да запомним името му и да му дадем да почувства, че е достоен за уважение.
........всеки среден човек се интересува много повече от своето име отколкота всички други на земята, взети заедно.
Прост начинда станем добър събеседник.
ПРАВИЛО ЧЕТВЪРТО: Умейте да слушате внимателно и да въодушевявате събеседникаси да говори за себе си.
На въпроса “Къде се крие тайната на вашата успешна беседа?” – един учен отговорил: “Няма никаква тайна......само изключително внимание към говорещия – това е най-важнияфактор. Нищо друго така не ласкае събеседника, колкото вниманието”.
Исак Ф. Маркасън, който сигурно е световен шампион по интервюиране на именитости, заявил, че много хора немогат да направят благоприятно впечатление, защото немогат внимателно да слушат: Те така се увличат в това, което трябва да кажат, че съвсем не слушат онова, което им говорят......Много знаменити хора са ми казвали, че те предпочитат пред човек който говори добре, човек, който добре слуша. Но способността да се слуша добре май се среща у хората по-рядко, отколкото който и да е друга способност”.
И тъй, ако вие се стремите да бъдете добър събеседник, бъдете добър слушател....Задавайте на другия въпроси , на които той ще отговори с удоволствие.
Как да заинтересувате хората?
ПРАВИЛО ПЕТО: Поведете разговор на тема, която интересува събеседника. Казват, че всеки комуто се е случвало да беседва с президента Рузвелт, се учудвал на разнообразието на неговите познания и на неговия кръгозор. Но не всеки знае, че Рузвелт, следкато е назначил среща се е подготвил за приемането на посетителя, четейки по този предмет, който може да заинтересува госта.
Момчето обичаше хората. Гостът неизменно загорворваше за кораби и при възможност донасяше подарък нещо от корабния такелаж.
Как да се харесате на един човек от първата среща?
ПРАВИЛО ШЕСТО: Помъчете се да дадете на човека да почувства своето превъзходство и правете това искрено.
Съществува един закон, който се отнася до поведенито на човека. Ако вие не пренебрегвате този закон, то почти никога няма да изпадате в затруднено положение. Онзи, който спазва този закон, винаги има много приятели и винаги е много щастлив.
Ето самия закон: “Уважавайте достойнствотона другитехора. Правете за другите това, което бихте желали да правят за вас”.
Емерсън: “Всеки човек, когото срещаме, стои по-горе от мен в известно отношение и аз се мъча да науча от него, това, в което той ме превъзхожда”. Но как да направим това?
Истинският път към сърцетое да дадем на човека да разбере, че признаваме неговото превъзходство в тази насока и да го признаем искрено.
Как да накарате човека да застане на Вашето мнение?
ПРАВИЛО ПЪРВО: Да убеждаваш човека в нещо, не значи да спориш с него. Единственият начин да спечелим спора това е да го избягваме.
Недоразуменията не могат да се ликвидират със спор те могат да се премахнат с помощта на тактиката, стремежа към помиряване и искрено желание да се разбере гледището на другия.
Трябва да се взема под внимание психологията на спорещите: колкото по-дълго спорят, толкова по-упорити стават.
ПРАВИЛО ВТОРО: Уважавайте мнени4ето на другите хора, никога не казвайте рязко на човека, че няма право.
Ако искате да кажете, че даден човек няма право, не му го казвайте рязко и което е още по-лошо пред други хора. При такива условия на човека е по-трудно психологически да се съгласи с вас.
Никога не започвайте с такова заявление: “Аз съм готов да Ви докажа”.
Това е равносилно, че сте казали: “Аз съм по-умен от Вас. Аз ще ви кажа нещо и ще ви накарам да промените мнението си”. Това е своего рода предизвикателство. Такова обръщение настройва събеседника ви срещу вас преди да сте започнали да го убеждавате.
Ако някой изказва някаква мисъл и вие я смятате за неправилна или даже сте абсолютно сигурни в нейната неправилност, то не е ли по-добре да се обърнете към вашия събеседник с думите: “Аз може да греша. Дайте да видим фактите.” Никога няма да изпаднете в затруднено положение, ако признавате, че можете и да грешите. Това ще спре всеки спор и ще накара вашия събеседник да бъде също толкова справедлив и откровен, както и вие ще го ще го накарате да признае, че той също може да греши.
ПРАВИЛО ТРЕТО: Ако не сте прав, то признайте това бързо и решително. Много по-лесно е сам да признаеш своите грешки или недостатъци, отколкото да изслушваш осъждането на друг човек. Ако знаете, че другият човек мисли или иска да каже на вас нещо отрицателно, кажете го сами преди това. Вие ще го обезсърчите.
ПРАВИЛО ЧЕТВЪРТО: Когато искате да убедите човек в правотата на своето гледище, водете разговора с доброжелателен тон.
Не започвайте разговор с въпроси, по които вашите мнения не съвпадат. Започнетеи продължавайте да говорите по онези въпроси, мненията по които съвпадат.
ПРАВИЛО ПЕТО: Стараейте се да получите от своя събеседник утвърдителен отговор в самото начало на вашата беседа.
Ако човек е казал “не” , гордостта му изисква той да остава докрай последоветелен. По-късно той може да почувства, че това “не” е било недоразумение, но въпреки всичко е принуден да взема под внимание своята гордост. Затова е много важно разговорът да се проведе така, че събеседникът да няма възможност и необходимост да казва “не”.
Кобкото повече отговора “да” получим от самото начало, толкова по-бързо ще постигнем от събеседника одобрение на предложението си. Но често хората започват веднага с главното, както се казва изведнъжж и получават обратни резултати.
ПРАВИЛО ШЕСТО: Дайте възможност на другия човек да говори повече, а вие се мъчете да бъдете немногословни.
Истината е, че даже нашите приятели предпочитат повече да говорят за своя успех, отколкото да да слушат как се хвалим ние.
По-голямата част от хората, мъчейки се другият да разбере тяхното гледище, говорейки много....Явна грешка. Дайте възможност на другия да се изкаже. Та той знае за своята работа и своите проблеми много повече от вас. Затова се научете да задавате въпроси на събеседника си.
ПРАВИЛО СЕДМО: Дайте на събеседника си да почувства, че идеята, която сте му дали, принадлежи на него, а не на вас.
Мисълта трябва да се подава изкусно, сякаш случайно, но така че тя да заинтригува човека и той да смята, че тази мисъл му е дошла в главата.
ПРАВИЛО ОСМО: Ако искате да убедите хората в нещо, старайте се да гледате нещата с очите на тези хора.
Всеки човек има причина да постъпи именно така, а не иначе. Намерете тази скрита причина и ще имате ключа с помощта, на който ще разберете неговите действия и можеби даже личните качества на този човек.
Опитайте се да се поставите на негова място. Кажете си:”Как бих се чувствал, ако аз бях на негово място?” Вие ще икономисате много време и ще спестите нервите си......
ПРАВИЛО ДЕВЕТО: Отнасяйте се със съчувствие към идеите и желанията на другия човек.
Това, което страстно желае човешката натура е съчувствието.
Три четвърти от хората, които утре ще срещнате на улицата, се нуждаят от съчувствие. Проявете го и те ще ви обикнат.
ПРАВИЛО ДЕСЕТО: За да промените мнението или гледището на даден човек, обръщайте се към благородните мотиви.
Обикновено човек се ръководи от два мотива в своите действия: единият е този, който звучи благородно, а другият – истински. Самият човек ще мисли за истинската причина. Но всички ние, бидейки идеалисти в душата си обичаме да мислим и говорим за благородните подбуди.
ПРАВИЛО ЕДИНАДЕСЕТО: Използвайте принципа за нагледното доказателство за вашата правота.
Понякога е недостатъчно да се изрази истината само с думи.
Истината трябва да бъде изказана живо, интересно, нагледно.
НЯКОЛКО ВЪПРОСА И ОТГОВОРА
С КАКВО ДА ЗАПОЧНЕМ, КОГАТО ТРЯБВА ДА КАЖЕМ НЕДОСТАТЪЦИТЕНЕ ЕДИН ЧОВЕК?
Всяка забележка се възприема по-лесно, когато е казана след една похвала. Зада смекчи болката от бръсненето, бръснаря отначало сапунисва лицето на клиента.
КАК ДА КРИТИКУВАМЕ И ДА НЕ ПРЕДИЗВИКАМЕ ОМРАЗА?
Не казвайте на човека неговите грешки. Посочете преди това своите недостатъци.
КАК ДА ВЪОДУШЕВЯВАМЕ ЧОВЕКА КЪМ УСПЕШНИ ДЕЙСТВИЯ?
Старайте седа одобрявате даже и незначителните успехи.Това ще предизвика желание у хората да постигнат по-добри резултати.
КАК ДА НАКАРАМЕ ЧОВЕКА ДА ПРАВИ С ЖЕЛАНИЕ ТОВА, КОЕТО ИСКАМЕ ОТ НЕГО?
Постъпвайте така, че човекът да бъде щастлив да прави това, което вие му предлагате.
знаещ
шум вг, откога задаването на въпрос "Защо изтрихте статията с приведените 1,1 мил.лева от събраните за Хитрино пари на щуменската фирма "Инвестиционно проектиране" на Диян Златев - за проектиране и над 300 хиляди на свързана фирма - за консултации? " е неспазвяне на правилата?????????
Varg
кАЗАХ ВИ ЧЕ ЬАЛА НЯМА ДА ИМА КОЕ НЕ СТЕ РАЗБРАЛИ ?