"Реал" (Мадрид) окончателно премахна кръста от емблемата си, за да може да увеличи продажбите си на пазара в страните от Близкия изток.

Основната цел на испанския гранд е да може да реализира по-голяма продажба на своите фланелки, към които по принцип има много сериозен интерес в този регион.

След широка дискусия президентът на белите Флорентино Перес вече даде ход на премахването на кръста от логото на клуба.

Държавите, в които кръстът няма да бъде наличен на тениските и аксесоарите на "Реал", са Катар, Саудистка Арабия, Кувейт, ОАЕ, Бахрейн и Оман. Промяната се налага и заради сключена наскоро сделка между основния спонсор на клуба - Emirates и производителя на диверсифицирана конфекция Marka.

Преди три години "Реал" отново премахна кръста от емблемата си заради подобен тип съображения, но този път вследствие на договор с Националната банка на Абу Даби.

"Трябва да се съобразим с пазара в този регион, където са чувствителни относно продукти, на които е изобразен кръста", коментира вицепрезидентът на Marka Халед ал Меири.

Дневник