Uber публикува своя първи доклад за получените и изпълнени правителствени искания за предоставяне на лична информация на клиенти и шофьори. През периода юли - декември 2015 г. компанията е предоставила информация за над 12 млн. души.

Данните са както за потребители, които използват приложението, за да си намират превоз, така и за шофьори. В доклада е посочено, че сред най-често исканата информация попадат дестинации на пътуванията, заявки, места на качване и слизане, използваните автомобили.

Исканията са били доста обобщени. Само 33 иска например са засегнали общо 11.6 млн. потребители и 583 хил. шофьори. За 21.2% от тях е предоставена цялата искана информация. За 42.4% е предоставена по-малко информация след водене на преговори с институциите. За други 36.7% са правени опити за преговори, но те са били неуспешни и е предадена цялата информация. Тези искания са били от транспортни регулатори.

Други 34 иска са засегнали още 1.6 млн. души и 156 хил. шофьори, като това са искания от регулатори на летища. Проверявани са коли, шофьори и пътници, както и обемът на пътуванията.

Конкретните искания от полицейски агенции са доста по-малко. Те засягат общо 408 потребители и 205 шофьори. При 84.8% от случаите е предоставена информация. Голяма част от исканията са били свързани с разследвания на крадени кредитни карти и опити за различни измами. Uber допълва, че не е получила никакви искания за разследвания, свързани с националната сигурност на САЩ, нито такива за чуждестранни граждани. Компанията не предоставя информация за получените искания от правителства и агенции на други държави.

Дневник