Мобилната игра Pokemon Go вече се предлага и в Япония. Очаква се играта да се превърне в огромен хит в страната, като тя вече има и първия си голям спонсор - McDonald's, съобщава БиБиСи. Властите пък пуснаха наръчник за безопасност редом с играта.

Pokemon Go вече е голям хит в над 30 държави. Играта беше пусната на 6-ти юли, но дебютът й в Япония се забави. Това допълнително увеличи интереса към играта в страната, като рано сутринта в петък потребители започнаха да съобщават в социалните мрежи, че вече имат достъп до Pokemon Go.

Малко след това и разработчикът на играта, компанията Niantic, потвърди, че Pokemon Go вече е налична и в Япония. Това веднага се превърна в една от топ темите в страната, където в момента в Токио се провежда и Pokemon фестивал.

Дебютът на играта в Япония идва и с първия голям спонсор. Веригата за бързо хранене McDonald's обяви, че е подготвила 400 свои ресторанта да бъдат арени за Pokemon Go. Редом със специалните менюта, почитателите на играта ще могат да използват и допълнително виртуално съдържание, което ще е достъпно в ресторантите, както и виртуални арени за битки с противниците.

Тъй като Pokemon Go разсейва хората и вече има немалко инциденти, японските власти публикуваха и специален наръчник. Той дава девет съвета за безопасност, включително да не се регистрират с истинските си имена, да внимават с разходките на силно слънце и др. "Препоръчваме на хората да спазват препоръките, за да могат да играят спокойно и безопасно", коментира главният секретар на кабинета Йошихиде Суга.

Дневник