Производителят на шампанско Maison Mumm подписа договор с легендарния спринтьор Юсейн Болт в ролята му на посланик.
Като част от партньорството атлетът от Ямайка ще изпълнява функциите на главен развлекателен директор, като ще участва в промоционални събития за популяризиране на марката. Целта е да стане най-продаваното шампанско в САЩ.
"Maison Mumm изследва неочаквани начини, за да празнува с феновете си. С нашия нов главен развлекателен директор ще работим здраво, за да създадем уникално изживяване чрез иновации в празнуването на победа, големи и малки събития по целия свят", заяви изпълнителният директор на компанията от групата Pernod Ricard Сесар Жирон.
В същото време Болт заяви, че е имал проблеми с мотивацията преди олимпийските игри в Рио. Но сега чувствал, че напрежението вече е отминало и може да се наслади на последния си сезон на пистата.
"Натоварването, на което бях подложен преди олимпиадата и дори преди световното първенство през 2015 г., означаваше толкова голямо напрежение и стрес, че вече не ми беше забавно. Сега напрежението си отиде и съм много по-спокоен и щастлив, когато тренирам, защото знам, че вече не ме очаква нищо интензивно", заяви той.
Световният рекордьор на 100 и 200 метра заяви, че решението му да бяга само в късия спринт на световното първенство в Лондон догодина му е позволило да промени тренировъчния си режим и да бъде по-ефективен. Въпреки това предупреди съперниците си като канадеца Андре де Грас, че все още не е за отписване.
"Никога не съм искал да губя. Дори на някоя проста настолна игра. Винаги съм подготвен, независимо колко съм спокоен, защото си оставам състезателен тип. Никога не излизам с мисълта за загуба", добави той.
Dnevnik.bg
Коментари
Добави коментар