Японският град Бепо, известен с горещите си минерални извори, обяви намерение да изгради развлекателен парк, в който да съчетае използването на атракциите със спа процедури. Окончателното решение зависеше от подкрепата на потребителите, които трябваше да "харесат" рекламния клип за парка поне 1 млн. пъти.

Само за няколко дни през ноември, когато видеото е публикувано, лайковете в платформата за споделяне на видео youtube постигнаха желания резултат, а днес вече са над 2.7 млн., тоест проектът получава зелена светлина.

Видеото, заснето в класически лунапарк в града, показва как хора, увити в хавлиени кърпи, се забавляват на традиционните въртележки и влакчета, от които неочаквано плисва вода. Плановете за осъществяването на проекта, включително финансовите му измерения и мерките за безопасност, все още не са добили конкретика. Все пак градът се надява, че до 2020 г. с новия обект за почивка и развлечения ще успее да увеличи в пъти броя на туристите от сегашните близо 500 хил., според местни медии, цитирани от британския "Телеграф".

Dnevnik.bg