Почивката между полувремената в мачовете от германската Бундеслига е важна част от футболния празник на феновете. Голяма част от стадиона се изпразва за минути и се превръща в истински панаир на храната и пивото.

По този повод "Шалке" представи екипи за следващия сезон, в които има вграден чип, с който феновете могат да пазаруват по-лесно. Иновацията е част от сделката на "миньорите" с онлайн супермаркета AllyouneedFresh.

"Горди сме да обявим първата в света фланелка с интегриран чип за плащане, така че всички фенове ще могат да пазаруват със своя екип", каза директорът на маркетинговия отдел в "Шалке" Александър Йобст.

Договорът за спонсорство между "Шалке" и AllyouneedFresh е на стойност 20 млн. евро за период от четири години. Чипът ще бъде вграден в логото на компанията на ръкавите на фланелките.

Футболистите няма да имат такъв по време на официални мачове. (Така че няма опасност някой играч да похапва край скамейката като култовия бивш вратар на "Сътън юнайтед" Уейн Шоу.)

"Шалке" няма да участва в евротурнирите през следващия сезон, след като завърши едва десети в Бундеслигата и отпадна в четвъртфиналите на Купата на Германия и Лига Европа.

Dnevnik.bg