"Манчестър юнайтед" спечели три купи през сезона, но не успя да си върне водещите позиции във Висшата лига. По едно нещо обаче "червените дяволи" продължават да са №1. За трета поредна година "Юнайтед" е най-скъпата футболна марка в света, като клубът е оценен на 1.733 млрд. долара, показва проучване на Brand Finance.

Огромните рекламни приходи на клуба от "Олд трафорд водят до скок с 48% в стойността на клуба за последната година. Позитивните резултати за фискалното трето тримесечие предвиждат оборот в края на финансовата година от повече от 560 млн. паунда и чиста печалба около 195 млн. лири за клуба.

До голяма степен това се дължи на огромната сделка за телевизионните права на Висшата лига. Клубът печели много от това, че всичките му мачове се излъчват. Освен това "червените дяволи" пуснаха мобилното си приложение MUTV app, което е достъпно в 160 страни и дава ексклузивен достъп на феновете срещу малко заплащане.

Дневник