"Моторола" стана спонсор на българската федерация по художествена гимнастика. Новото партньорство беше представено в четвъртък вечерта на съвместна пресконференция, на която технологичният бранд обяви завръщането си на българския пазар.

Договорът е за срок от 12 месеца, но с опция да бъде удължен до летните олимпийски игри в Токио през 2020 г. В следващата година състезателките от националния отбор по художествена гимнастика ще бъдат рекламни лица на "Моторола".

От своя страна компанията, която беше придобита от "Леново" в края на 2015 г., ще обезпечава материално гимнастичките при медали и високи резултати от големи състезания. 

"Моторола" и федерацията обявиха, че планират много съвместни активности като открити тренировки и уроци, с които да популяризират художествената гимнастика. Те ще бъдат насочени основно към привличането на младите към спорта.

Всички ръководители треньори и състезателки от националния отбор получиха най-високия си клас смартфони на "Моторола". Идеята е те да бъдат в по-чест контакт с феновете и да има живи включвания от тренировки и състезания.

"Художествената гимнастика е лидерът в българския спорт. Освен това постига своите успехи с грациозност и красота. Затова ние намираме този спорт близък до вижданията на марката", заяви генералният мениджър на "Моторола" за Югоизточна Европа Владислав Иванов.

Председателят на БФХГ Илиана Раева каза, че сключването на това партньорство е "изключителен показател за успехите, които постигнахме, за начина, по който работим, и за начина, по който влияем на обществото с едни прекрасни емоции".

По думите й гимнастичките са изключителен пример за подрастващите. "Затова аз, както и те (от "Моторола") смятаме, че това трябва да се стимулира", допълни Раева. Според нея това е и "чудесна възможност за момичетата да се развиват в нови проекти извън терена".

Новият ансамбъл направи впечатляващ дебютен сезон, в който спечели многобоя в три oт четирите световни купи и стана носител на голямата Световна купа.

Невяна Владинова също се представи страхотно в индивидуалните състезания, като завоюва пет златни и общо осем медала и зае първото място в генералното класиране за сезона в Световната купа.

"Това, което отличава нашия отбор по художествена гимнастика, е постоянното демонстриране на класа, задружност и сплотеност на всяко едно състезание. Те са изключителен пример за приемственост между поколенията", каза още Владислав Иванов.

Двете страни заявиха, че имат и сходна цел - да бъдат в топ 3, "Моторола" на мобилните брандове в България, а гимнастичките на големите състезания и най-вече на олимпийските игри в Токио през 2020 г.