"Ливърпул" подписа нов спонсорски договор с американската компания за парични преводи Western Union. Сделката е за срок от пет години на обща стойност 25 млн. паунда.

От този сезон кубовете във Висшата лига могат да добавят логото на втори спонсор на своите екипи. Футболната асоциация на Англия (ФА) разреши спонсорите да поставят логата си върху левия ръкав на фланелките.

Сделката с Western Union ще изкачи "Ливърпул" до третото място в класацията по приходи от спонсорите на екипите във Висшата лига, изравнявайки се с "Манчестър сити" и "Тотнъм". Червените вече ще получават общо по 35 млн. паунда на сезон, като 30 млн. от тях идват от британската банка Standard Chartered, която е основен спонсор на тима.


Отборите от Висшата лига отчитат рекордни приходи от спонсорите на екипите. Анализът на sportingintelligence.com показва, че 20-те клуба ще получат общо 281.8 млн. паунда за предстоящия сезон. Сумата е почти три пъти повече спрямо 2010-2011 г., като повишението в сравнение с миналата състезателна година е 55 млн.

Първи по приходи е "Манчестър юнайтед", който получава по 47 млн. на сезон от "Шевролет". След "червените" дяволи се нарежда шампионът "Челси" с 40 млн. от японския производител на гуми "Йокохама".

Клубовете в Англия са сериозно облагодетелствани и от рекордните приходи от телевизионни права, което им позволява да правят скъпи покупки. Отборите минаха границата от 1 млрд. евро за нови играчи това лято, като похарчиха близо 1.11 млрд. евро.

Дневник