Нямаш смартфон, нямаш билет. Хартиените пропуски вече са в историята за "Маями хийт". "Горещите" станаха първият отбор в Националната баскетболна асоциация (НБА), който въвежда изцяло мобилни билети за домакинските си мачове.

Феновете на "Маями" вече ще влизат в зала "Американ еърлайнс арена" с пропуски, които ще чекират от своите смартфони. Решението е продиктувано от факта, че една трета от привържениците са използвали мобилното приложение на тима, за да присъстват на мачовете през миналия сезон.

Вицепрезидентът на отдела по дигитална стратегия и иновация в "Маями" Матю Джафариан е на мнение, че електронните билети гарантират своята автентичност, като те не могат да бъдат загубени и откраднати. Той отчита като основен плюс по-удобния и прост начин за употреба.

"Влизането в залата с мобилен билет е просто по-удобно. Получавате билетите си веднага, като не е необходимо да ги чакате по пощата. Не е нужно да търсите принтер в деня на мача и никога няма да ги забравите у дома отново. Когато пристигнете в залата, просто извадете телефона си, сканирайте и сте готови", каза Джафариан.

Той успокои феновете, че ще могат спокойно да препродават своите билети с мобилното приложение на трикратния шампион в НБА.

"Независимо дали искате да споделите място с приятел, или да продадете билета си онлайн, всичко това може да го направите с мобилното приложение. Вече няма да ви се налага да чакате отвън, за да предадете хартиен билет или да продадете такъв, изпращайки го по пощата", допълни Джафариан.

"Кливлънд кавалиърс" и "Минесота тимбърулвс" също използват предимно електронни пропуски за своите мачове. Двата отбора обаче все още предлагат услугата за влизане с хартиени билети.

Дневник