Раздялата с генералния спонсор "Гаранти Коза" няма да се отрази на дългосрочните планове за тенис турнира в София. Това обяви дубайската компания "Бранд плюс", която пое организацията на третото и по договор последно издание на надпреварата от категория "АТП 250".

"Бяхме щастливи да преместим турнира от Загреб в София. Планът е да остане тук за дълго. Да се надяваме, че 2018 г. ще бъде още по-успешна за турнира и ще можем да надградим над този успех", каза директорът на "Бранд плюс" Барат Годхини на среща с медиите.

Мястото в календара на АТП, което заема София, е притежание на Dubai Duty Free, чийто представител е "Бранд плюс". От компанията изразиха увереност, че бъдещето на турнира е в България с оглед силните резултати през 2017 г.

"Абсолютно. Цялата идея да доведем турнира тук беше, за да остане за дълго. Нашата цел е да станем най-добрият турнир в категория "АТП 250". Плановете ни са дългосрочни. Турнирът пожъна огромен успех, залата беше пълна. В София имаше много повече публика, отколкото на други, по-големи турнири. В последните дни имаше по 12 хиляди зрители, което не се случва често. От АТП също са много щастливи", каза още Годхини.

По думите му бъдещето на турнира не зависи от това дали ще бъде намерен нов генерален спонсор за заместник на "Гаранти Коза". "Това не е критерий. Има много турнири, които нямат генерален спонсор. Важното е какви приходи ще бъдат реализирани - от билети, от реклама, от телевизионни права", каза Годхини пред "Дневник".

Той сподели, че очаква по-голяма ангажираност от страна на частния сектор в сравнение с предишните две години. Директорът на "Бранд плюс" каза още, че очаква доста неща да се подобрят, включително като маркетинг и телевизионно позициониране. "Най-важното е да сме сигурни, че публиката ще остане доволна", допълни Годхини.

Директорът на турнира в София Пол Макнами определи присъствието на Годхини като ясен знак, че плановете на дубайците са дългосрочни. "Фантастично е, че Барат е тук, за да покаже своята вяра в това събитие. Идването му е чудесен акт на доверие към бъдещето на турнира", каза бившият дългогодишендиректор на Australian Open.

"Както казах миналата година, целта е да направим така, че София и България като цяло да повярват, че мястото му е именно тук. Заедно ще работим за постигането на тази мечта", допълни австралиецът, който имаше огромен принос за развитието на турнира между първата и втората година.

От "Бранд плюс" запазиха мекия тон към "Гаранти Коза" и днес. "Бяха много добър партньор и свършиха чудесна работа в тенис отношение. Това е, което мога да кажа в момента. Нещата се променят, такъв е животът", каза Годхини.

По информацията на "Дневник" от около месец "Гаранти Коза" не е част от турнира в София. Въпреки това турската строителна компания е продължила да продава места за корпоративните ложи в зала "Арена Армеец", без да има право.

Макнами увери, че няма да има никакъв проблем с корпоративните ложи и всички, които са закупили места, ще бъдат уведомени за ситуацията. Междувременно продажбата на билети върви много добре и месец и половина преди началото на турнира по-голямата част от пропуските за последните четири дни са изкупени.

Макнами се надява, че една от нещата, които могат да се подобрят, е зрителският интерес към първите дни на надпреварата. "Тогава ще има български играчи и се надяваме това да повиши интереса, защото в момента има силна вълна в българския тенис."

Организаторите потвърдиха, че промените няма да се отразят на участието на Григор Димитров. Световният номер 3 ще защита трофея си в София между 4 и 11 февруари. На 26 декември трябва да бъде обявен окончателният списък с подалите заявка за участие в турнира тенисисти.

Годхини и Макнами не пожелаха да издадат някое от потвърдилите присъствие имена. "Нещата изглеждат много добре, но нека да изчакаме изтичането на крайния срок за заявки", казаха те.

Dnevnik.bg