Австриецът Денис Новак е съперникът на Григор Димитров в първия кръг на Australian Open. 24-годишният тенсист премина през квалификациите и се справи с японеца Го Соеда 4:6, 6:2, 6:2 за 1.55 часа.

Новак е 224-и в световната ранглиста и за него това ще бъде дебют в турнир от Големия шлем. До момента австриецът има едва 10 мача в световния тур на АТП, от които е спечелил само три. Най-високото класиране на Новк в световната ранглиста е 195-о място през юли 2016 г.

Срещата между Димитров и австрийския му съперник ще бъде трета от сутрешната програма на "Род Лейвър арена", централният корт в Мелбърн парк. Преди двубоят на световния №3 са мачовете Йелена Остапенко срещу Франческа Скиавоне и Винъс Уилямс срещу Белинда Бенчич. Първият мач започва в 2 часа сутринта българско време.

Откакто стана професионалист Григор Димитров е отпадал само веднъж в първия кръг на Australian Open. Това се случи през 2013 г., когато загуби от Жулиан Бенето.

Ако преодолее 224-ия квалификант Димитров ще се изправи срещу победителя от двубоя между Макензи Макдоналд (САЩ) и Елиас Имер (Швеция), които също минаха през квалификациите. Американецът е на 22 години и е 176-и в света, а представителят на Швеция е 21-годишен и заема 140-място.

Нов рекламен договор за българина

Успешното представяне на Димитров през 2017 г. му донесе изкачване до третото място в световната ранглиста. Българският тенисист привлича интерес и извън корта, след като подписа нов рекламен договор. Димитров и компанията производител на сладоледи Hаagen-Dazs обявиха началото на партньорство.


Световният №1 беше определен за глобален посланик, а началото е поставено на Australian Open.

"Голям фен съм на сладоледите на Hаagen-Dazs от много години и много се радвам. Мога да се откажа от много неща, но не и от сладоледа", написа Димитров в социалните мрежи.

Това е пореден рекламен договор за Димитров, който през 2014 г. подписа петгодишен договор с швейцарската марка часовници "Ролекс". Третият в световната ранглиста е и едно от най-известните имена в тениса, които използват продуктите на "Найки" заедно с Роджър Федерер и Рафаел Надал.

Партньорството между българина и компанията за следоледи датира още от миналото лято. Hаagen-Dazs, който е официален сладолед на "Уимбълдън" привлече Димитов за турнира, когато той промотираше специалната серия за надпреварата в Лондон.

Hаagen-Dazs е американска компания и е сред най-известните в света. Сладоледите са създадени през 1961 г. в Бронкс, Ню Йорк.

Дневник