Пет от осемте спечелени медала от САЩ дотук на олимпийските игри в Пьонгчанг бяха донесени от сноубордистите. Успехът на звездите Шон Уайт, Клои Ким и останалите в отбора бързо е оказал отражение и извън спорта.

Компанията за онлайн продажби Fanatics обяви, че търсенето на якето, с което трикратният олимпийски шампион в халфпайпа Уайт се появи на пресконференция, се е увеличило драстично. Моделът е на "Найки" и струва 300 долара.

"Веднага след като Шон спечели в халфпайпа и се появи със синьото яке, онлайн заявките за него скочиха до небето. Все още имаме бройки на склад, но те намаляват", каза Джак Бойл от Fanatics, която се грижи за мърчандайзинга на олимпийския отбор на САЩ.

От компанията съобщиха, че много добре вървят и продажбите на екипите, с които Уайт и Ким участваха в състезанията. Екипировката на сноубордистите е сред най-търсените продукти, показва проучване на фирмата.

В сравнение с олимпийските игри в Сочи преди четири години в момента се наблюдава 80% ръст на продажбата на официални артикули на американския отбор. Все още най-търсените продукти са хокейните фланелки въпреки загубата на американските състезатели от Словения.

Dnevnik.bg