Вгледайте се внимателно. Джон Уокър не си е пуснал дълга коса и не носи ботуши с високи токове. Това е Джейн Уокър.
Иначе в бутилката с черен етикет е същото добро 12-годишно уиски на "Диаджео". Просто компанията реши да направи жест към дамите като на 1 март пуска ограничена като количество до само 250 000 бутилки серия от един от най-прочутите брандове в света на алкохолните напитки.
"Джейн Уокър" ще се предлага само на американския пазар, като лондонската компания казва, че го прави в чест на жените и представя "още един символ на желанието ни да прогресираме", но в действителност пробва да разшири популярността си и сред тази половина от човечеството.
Цената за 750 мл бутилка е 34 долара, като един долар от всяка продажба ще отива в подкрепа на каузи в помощ и защита на жените.
Най-големият производител на спиртни напитки в света предприе теста в момент, когато британската бирена индустрия състави етичен кодекс, призоваващ да се изхвърли сексизма от сектора, включително от рекламите и етикетите, защото това отблъсква част от клиентите.
"Джони Уокър" е продукт на спиртоварната в Килмарнок, основана през 1820 г. от Джон Уокър. "Джейн Уокър" е първата толкова решителна промяна на знака от повече от 100 години насам.
Dnevnik.bg
Коментари
Добави коментар