Първият модел на "Мерцедес - AMG" с четири врати е основният акцент на щанда на марката на автосалона в Женева. Самостоятелно разработен от AMG, автомобилът е насочен към клиентите, които търсят кола за ежедневието, но не искат да се лишат от спортните възможности на придворното тунинг ателие на "Мерцедес".
Ако започнем от практичността, колата предлага щедро място за четирима пасажери, а багажният обем варира между 395 и 1324 литра. Новото AMG GT 4-врато купе се предлага с 6-цилиндрови редови двигатели и V8 мотори, с мощности от 435 до 639 к.с. Скоростните кутии са деветстепенни, автоматични, със спортни настройки.
Спринт до 100 км/ч за 3.2 секунди
Най-мощната версия, която е с означението GT63 S 4Matic+, предлага ускорение от място до 100 км/ч за 3.2 секунди. Максималната скорост е 315 км/ч.
По-скромното изпълнение, но също с V8 двигател (GT63 4Matic+), разполага с 585 коня и спринтира до 100 км/ч за 3.4 секунди. И двата модела са снабдени със система за деактивиране на половината цилиндри при ниско натоварване, като благодарение на това средният разход на гориво е 11 на сто.
Интересни технически решения предлага и "Мерцедес - AMG GT 53". Автомобилът използва шестцилиндров редови бензинов двигател с мощност 435 конски сили, той получава помощ от електромотор, работещ като стартер-алтернатор, генериращ 22 к.с. и 250 Нм въртящ момент.
Разположен между двигателя и скоростната кутия, той подпомага автомобила при потегляне и при рязко ускорение. Тази версия на автомобила има ускорение до 100 км/ч за 4.5 секунди и максимална скорост 285 км/ч. Разходът на гориво е 9.1 л/100 км.
Любопитното при "Мерцедес - AMG GT 53" е, че има 48 волтова електрическа система, която дава възможност в бъдеще по колата да има повече консуматори.
С 4 завиващи колела
Управляемостта на автомобилите от новата серия е подобрена благодарение на завиващите задни колела. При движение до 100 км/ч два електромотора ги завъртат в посока, обратна на предните, което подобрява маневреността. Когато скоростта е над 100 км/ч, задните гуми се завъртат в посока на предните и резултатът е повишаване на стабилността. Системата е серийна за V8 моделите и предлагана като опция за другите.
Първият модел с четири врати на AMG се чака в България през есента.
Обновената С-класа също дебютира в Женева
Дебют на салона прави и обновената С-класа, представена във версии лимузина и комби с нови бензинови и дизелови мотори, както и плъгин хибридни модели. В петата си година в производство най-успешната моделна серия на "Мерцедес" получава множество подобрения.
"Мерцедес C43 AMG 4Matic"
Промяна има в дизайна на интериора и екстериора. Електронната архитектура е изцяло нова. Като опция се предлага напълно дигитален инструментален дисплей и мултимедиа, която предоставя индивидуализирано информацията за клиента. Асистиращите системи са аналогични на тези в S-класата.
Първите автомобили от обновената С-класа ще бъдат налични в България през юни.
Ексклузивният бранд "Мерцедес-Майбах" също избра Женева за световната премиера на обновения "Майбах" S-класа.
Дневник
Коментари
Анонимен
аз ще си карам 124-ката докато свят светува. По спортен модел от нея няма. Сложил съм и 19-ски, газова, спортен филтър. Правя ги смешни по светофарите.
Анонимен
Аз пък не бих си го купил този защото искам нещо с повече цилиндри и да са нечетен брой също, Теглич има ли?
еущеи
За специални клиенти като тебе, слагат тегличи и даже прават ремаркенца с логото!!!
еиущиш
Но ремаркетата стават само тор да се изнася от кочината!!!
еиущиш
Но ремаркетата стават само тор да се изнася от кочината!!!
бай саздо
отпреде мяза на тракторин,ама аз съм от село и можи зарад туй да ми са привижда