Рекламите и маркетингът в германския футбол се насочват към следващо стъпало в развитието си. Ръководството на Бундеслигата одобри постоянното използване на т.нар. технология за виртуално заместване от сезон 2018-19.

Тя ще позволи на футболните клубове да представят различно съдържание на рекламните пана, което да насочат към конкретна аудитория в зависимост от географското положение.

Разработката е на водещия световен производител на LED дисплеи и дигитален доставчик ADI и производителя на технологията за цифрово заместване Supponor. Тя беше представена пред футболни клубове в Германия и Англия и беше изпробвана в мачове от Бундеслигата.

Технологията ще отвори нови хоризонти пред футболните клубове, особено тези от големите първенства, тъй като ще могат да се възползват от огромната аудитория на пазарите в Китай и САЩ.

Очаква се решението на Висшата лига, която има силни позиции в чужди пазари. Английското първенство сключи сделка с американската NBC за 400 млн. паунда и споразумение с китайската PPTV за 500 млн. паунда, което ще влезе в сила от 2019 г.

Дневник