Компанията "Нетфликс" (Netflix) и Формула 1 обявиха партньорство, което ще се състои в създаването на документална поредица за най-популярната автомобилна надпревара. В навечерието на новия сезон собствениците на търговските права "Либърти медиа" обявиха, че сериите ще бъдат излъчени догодина.

Идеята на "Нетфликс" е да покаже поглед отвътре в битката за титлата през сезон 2018. Сериите ще са 10, а екипът на компанията ще има неограничен достъп до пилотите, шефовете и техните собственици по време на сезона.

"Формула 1 е глобален спорт, който ние искаме да позиционираме от чисто моторспорт бранд към такъв, който е по-отворен медийно и много по-развлекателен", каза Шон Братчис, който оглавява маркетинга в "Либърти медиа".

Според него документалната поредица на "Нетфликс" ще привлече още по-голям брой фенове, а тези, които от години следят Формула 1 ще имат допълнителен по-детайлен поглед върху битката.

Сезон 2018 започва в неделя сутрин със състезанието за Гран при на Австралия. В него от полпозишън ще стартира световният шампион Люис Хамилтън.

В последната година компанията "Нетфликс" разширява своите интереси. Тя вече подписа подобно партньорство с италианския шампион "Ювентус", за който ще бъде излъчен филм от няколко серии.

Dnevnik.bg