Германската компания за спортна екипировка "Адидас" подписа нов договор с европейската футболна федерация (УЕФА) за партньор на Шампионската лига. Тя ще продължи да доставя топките за най-престижния европейски клубен турнир, както го прави неизменно през последните 18 сезона.

Партньорството ще продължи до края на сезон 2020-2021. По този начин "Адидас" продължава да бъде сред ключовите партньори на Шампионската лига заедно с "Хайнекен", "Нисан", "Пепси", "Мастъркард" и "Газпром". От следващия цикъл 2018 - 2021 сред спонсорите влиза и испанската банка "Сантандер".

"Адидас" е един от най-ценните ни партньори и е заедно с Шампионската лига от 2001 г. Много сме доволни, че ще продължим да работим през следващите три сезона. "Адидас" е марка, която е водеща във футбола, но и носи богата история. Заедно ще продължим да предлагаме най-доброто", каза маркетинг директорът на УЕФА Ги-Лорен Епстайн.

От УЕФА обявиха, че Шампионската лига е най-гледаното ежегодно спортно състезание в света с близо 3.7 милиарда зрители. Финалът между "Ливърпул" и "Реал" (Мадрид), който ще се играе тази събота в Киев, ще бъде предаван в повече от 200 страни и ще даде възможност на 350 милиона души да гледат срещата.

Удълженият договор на "Адидас" с Шампионската лига обаче не беше последван и във втория по сила турнир – Лига Европа. Японската компания "Молтен" подписа 3-годишно партньорство с Лига Европа и ще доставя топките от следващия сезон.

Dnevnik.bg