Кафене в Банкок е предприело нестандартен маркетингов подход за привличане на клиенти - "потапяне в смъртта". Основна атракция на заведението е предложението докато човек се наслаждава на напитката си, да полегне в истински ковчег, пише CNN.

Реакциите са противоречиви. Повечето посетители се шокират и се отказват от преживяването. Тези, които се съгласяват, само след три минути се чувстват разтърсени, треперещи, но и успокоени или заредени.

5-годишната Тами, например, се престрашава да влезе в ковчега, но не остава вътре за повече от няколко минути, заради тревожно чувство и страх. Отвореният бял ковчег, разположен точно до масите на посетителите, очаква своите гости безплатно. Притъмненият декор се допълва от скелети и статуи на Буда.

Идеята за необичайната услуга е на професор от Университета в Банкок като част от неговата докторска дисертация в областта на психологията и религията. Конкретната тема е "Как да намалим корупцията и да повишим прозрачността в Тайланд чрез използването на будизма". Пред CNN той разяснява, че Буда често преподавал за осъзнаването на смъртта и казвал, че когато мислим и осъзнаваме смъртта си, ще намалим "Аз-а" в ума си, алчността и гнева.

Освен ковчега заведението предлага и тематични разхладителни напитки и дребни сладки с недвусмилените пророчества "остава ви една година", "остава ви един месец" или "това е последният ви ден". Най-популярни са комбинацията от десерти "раждане", "зрялост", "болка" и "смърт". За всички тях има отстъпка от 10%, ако полегнете в ковчега.

Dnevnik.bg