Феновете на световното първенство по футбол в Русия са изправени пред необичаен проблем. Запалянковците трябва да полагат усилие, за да се сдобият с любимия си шоколадов десерт или чипс.

Причината е, че ФИФА забранява брандирането на продукти от компании, които не са нейни партньори или спонсори на шампионата.

Така всеки, който иска да си купи "Кит кат" например, трябва да избере надписа "шоколад с хрупкава вафла" на автоматите за храни и напитки на стадиона. Други два от предлаганите десерти са описани като "шоколадово блокче с пълнеж от фъстъци" ("Сникерс) и "шоколад с кокос" ("Баунти").

От ФИФА заявиха, че продажбата на продукти по стадионите следва процедура, която е била разработена за предишни турнири. Мерките засягат също 32-та отбора на световното, които трябва да спазват определени правила спрямо спонсорите от облеклото до бутилките за вода.

На играчите и делегатите на отборите е забранено да се движат с напитки, които не са произведени от спонсорите и партньорите на ФИФА. Организаторите са облепили с черно тиксо марката на телевизорите в стаите за пресконференции на стадионите.

Дневник