Социалната мрежа "Инстаграм" вече позволява на потребителите да публикуват видеа, дълги до 10 минути на фона на предишния лимит от 60 секунди. Ходът ѝ бе приет като опит да привлече към себе си младите потребители и да се конкурира с "Ютюб".

Видеото ще може да се качва в "Инстаграм" чрез ново приложение на име IGTV и то ще даде възможност на компанията-майка "Фейсбук" да продава повече реклами. Някои акаунти с множество последователи ще имат възможност да качват записи, дълги до един час.

Този ход бележи промяна за мрежата, която бе създадена като място за споделяне на снимки. Инициативата идва в момент, в който "Фейсбук" се бори да привлече повече подрастващи. Последното проучване на центъра "Пю" показа, че за тях "Ютюб" е предпочитаната социална мрежа.

Дневник