Американската компания "Амазон" ще засили присъствието си във футбола чрез свой онлайн магазин, който ще продава артикули на италианския клуб "Наполи". Вторият от миналия сезон в Серия А представи партньорството с пускането на новия си екип.

Магазинът на "Амазон" и "Наполи" ще бъде достъпен за потребители в Италия, Франция, Великобритания, Испания, а след време и в Северна Америка.

"Това ново партньоство ще привлече още милиони фенове по света, които ще бъдат по-близо клуба ни благодарение на "Амазон", гласи съобщение на клуба.

Договорът е част от дългогодишната стратегия на "Амазон" да стъпи в спорта. Компанията е сред най-големите в сферата на онлайн търговията. Освен това чрез услугите си за стрийминг "Амазон" придоби права да излъчва някои футболни шампионати, сред които и мачове от Висшата лига.

"Наполи" се утвърди сред водещите 20 клуба в Европа и има близо 40 милиона фенове по света", каза президентът на неаполитанците Аурелио де Лаурентис. "Много е важно за нас да засилим маркетинговото ни присъствие и мърчандайзинга, а "Амазон" ни дава такава възможност."

dnevnik.bg