Трикратният шампион в Националната баскетболна лига (НБА) Леброн Джеймс сключи договор с телевизионния гигант HBO, според който ще има собствено токшоу. Баскетболистът, който наскоро подписа договор с "Лос Анджелис лейкърс" се е споразумял за осем епизода, които ще бъдат продуцирани от компанията му Uninterrupted.

Предаването се казва The Shop и ще се снима в бръснарница. Джеймс ще бъде водещ заедно със своя бизнес партньор Маверик Картър. Според продуцентите The Shop ще засяга теми от спорта, музиката, поп културата, бизнеса и всичко актуално случващо се по света.

Сред първите гости, които са потвърдени са звездите от Националната футболна лига (НФЛ) Одел Бекъм младши и Алвин Камара, рап легендата Снуп Дог, баскетболистът на "Голдън стейт уориърс" Дреймънд Грийн, Кандис Паркър от "Лос Анджелис спаркс" (WNBA), както и комикът Джон Стюърт.

"Всеки, който е бил в истинска бръснарница, в каквито аз съм израснал, знае каква е атмосферата там. Много съм развълнуван, че HBO застана зад този мой проект и помага да направим нещо специално", каза Джеймс.

Той обясни, че The Shop ще бъде място, където спортистите и артистите да имат свое пространство и да споделят свободно мислите си.

Първият епизод ще бъде излъчен на 28 август.

Дневник