Италианската футболна федерация (FIGC) разреши на клубовете от Серия А да поставят логата на свои спонсори на ръкавите на екипите. До момента елитните отбори в Калчото можеха да продават рекламна площ на гърдите, където стои основният спонсор, както и на гърба под номера.

Според специализирания сайт Calico e Finanza искането е било направено съвместно от всички клубове в Серия А. Това се е случило на една от последните срещи преди началото на сезона между 20-те участника и FIGC.

Клубовете ще могат да поставят лого на още един спонсор с големина от 100 квадратни сантиметра на левия ръкав на фланелките.

"Клубовете имат разрешение да поставят спонсорски лога на три места – отпред на фланелката, на гърба под състезателния номер на играчите, както и на левите ръкави. Общата площ за спонсори е 650 квадратни сантиметра", гласи съобщението на FIGC.

С разрешението Серия А се присъдинява към другите топ първенства в Европа, които го въведоха преди години. Бундеслигата, Ла Лига, Лига 1 и Висшата лига разрешават на клубовете поставяне на спонсорски лога на левите ръкави на фланелките.

Във Висшата лига това беше въведено през миналата година и доведе до сериозно увеличение на приходите. "Манчестър юнайтед" сключи най-голямата сделка, като привлече Kohler за около 20 милиона паунда на година.

Дневник