Великобритания ще забрани рекламите, които показват неумели шофьорки или мъже, които не могат да поставят памперс. Това съобщи Комисията за рекламни стандарти, цитирана от фондация "Томсън Ройтерс".
Институцията е приела нови правила срещу вредните полови стереотипи – че за мъжете е смешно да вършат задачи, традиционно смятани за "женски", или че наскоро родилите жени трябва да побързат да се върнат във форма.
Новите ограничения влизат в сила от юни и ще засягат телевизията, радиото, вестниците и социалните мрежи.
Дневник
Коментари
Анонимен
Следващата стъпка трябва да бъде да въведат женски род за думи, показващи професия. Английският език (мисленето на британците) показва по-голяма изостаналост от халифатите.
Анонимен
Освен за "Памперс" забраната ще се отнася ли и за другите марки пелени за еднократна употреба?