Носителката на 23 титли от Големия шлем в тениса Серена Уилямс ще стане посланик на онлайн платформата за запознанства Bumble. Американката ще бъде глобален съветник в маркетингова кампания на приложението, която ще започне със съобщение по време на Супербоул.

В кампанията "Топката е в нейното поле" Уилямс ще окуражи жените да направят първата стъпка във всички сфери на живота.

"Обществото ни е научило като жени да се отпуснем и не задължително да сме първите, които започват разговора. Искаме да обърнем историята. Позволяваме на хората да видят, че не се страхуваме. Не искаме повече да сме свити, а да се изправим", каза Уилямс пред "Ройтерс".

Дебютът на кампанията целенасочено съвпада със Супербоул. Най-голямото спортно събитие в САЩ, което има огромна телевизионна аудитория и е поле за реклама на много компания, ще се проведе на 3 февруари.

Според информацията от Bumble са отказали коментар дали ще се включат с видео по време на Супербоул. Според Уилямс събитието е "огромна възможност да бъде чут женският глас".

"Искаме да вдигнем шум. Това е най-доброто и перфектно място да вдигнем възможно най-голям шум", допълни Уилямс.

Американската тенисистка често заема позиция в защита на жените и отношението спрямо тях в обществото. През септември Уилямс беше в основата на скандал по време на финала на US Open, когато нарече съдията Карлос Рамос "крадец" и го обвини в сексизъм.

Дневник