Пилотът на "Ферари" Шарл Льоклер записа най-бърза обиколка от началото на предсезонните тестове във Формула 1. Роденият в Монако състезател записа 1:16.231 минути по време на сутрешната сесия в четвъртък. От "Пирели" обявиха, че Льоклер е записал най-бързата си обиколка с най-меките смеси C5, които са налични за тестовете в Барселона.
Младият пилот ще кара за първа година във "Ферари", след като дълго време беше част от академията на Скудерията. През миналия сезон Льоклер впечатли в дебютната си година във Формула 1 със "Заубер".
Постижението на Льоклер е много близо до полпозишъна на Люис Хамилтън на пистата "Каталуня" от миналия сезон 1:16.173. Сумарните най-добри времена по сектори, изчислени от компютрите отчетоха най-бързата възможна обиколка през деня от 1:16.166.
Ден след тежката катастрофа на Себастиан Фетел от "Ферари" показаха отлична скорост и издръжливост на болида си. От Скудерията обявиха, че най-добрият резултат на Льоклер е записан при температура от 21 градуса по Целзий.
"Доволни сме от темповете, с които се движим. За момента успяваме да правим заплануваните неща", каза техническият директор на отбора Матия Биното.
Льоклер направи общо 138 обиколки по време на предпоследния ден от тестовете перди сезона. Второто най-добро през деня записа Алекс Албън с "Торо росо". Пилотът от Тайланд записа 1:16.882, като заедно с Льоклер бяха единствените, слезли под 1:17 минути за обиколка.
Световният шампион Люис Хамилтън и съотборникът му в "Мерцедес" Валтери Ботас направиха съответно 85 и 97 обиколки, като бяха с едни от последните времена. Очаква се "Сребърните стрели" да отключат пълната мощност на двигателите си в последния ден от тестовете.
Денят беше белязан от нова тежка катастрофа, този път на Пиер Гасли от "Ред бул". Френският пилот разби своя болид в предпазната стена и не излезе повече на пистата. Дълго време имаше червен флаг, което наруши програмата на някои от пилотите.
Междувременно от Скудерията обявиха причините за катастрофата на Себастиан Фетел преди ден. Германецът катастрофира в сряда, като след това са били правени обстойни анализи какво е причинило излитането му на трети завой.
Оказва се, че катастрофата на Фетел е причинена от проблем с предната лява джанта, която се е счупила. Според "Ферари" това се случва секунди след контакт с външен обект. Още в сряда Фетел обяви, че е имало проблем в предната лява част и болидът му е станал неуправлявам.
Дневник
Коментари
Добави коментар