Ферари" обяви, че няма да използва логото Mission Winnow, което използва върху своите болиди във Формула 1. Това ще важи за следващите два старта от сезона, които са Гран при на Канада и Гран при на Франция. В двете страни е напълно забранено да се рекламират цигари и тютюневи продукти.

Скудерията рекламира един от своите основни спонсори, "Филип Морис", именно чрез кампанията Mission Winnow. Макар и не официално тя промотира използването на продукти с намален риск за здравето – нагреваемите цигари.

От началото на сезона "Ферари" беше без това лого само в един старт. Това се случи в първия кръг в Австралия, когато беше използвано логото по случай 90-ата годишнина на Скудерията. Тогава правителството на Австралия съобщи, че ще проведе разследване, ако се рекламират тютюневи компании или продукти с намален риск за здравето.

Компанията "Филип Мори" е най-дългогодишният партньор на Скудерията. Най-голямата тютюнева компания в света е партньор на "Ферари" от няколко десетилетия, но логото на най-известния ѝ бранд "Марлборо" изчезна от 2011 г. заради забраната. Въпреки това "Филип Морис" продължава да дава по около 100 милиона долара на година на италианския тим.

Следващите стартове от сезона във Формула 1 са Гран при на Канада (9 юни) и Гран при на Франция (23 юни).

От началото на сезона "Ферари" все още няма победа, като вече минаха шест кръга. Дотук най-доброто представяне на Скудерията е второ място на Себастиан Фетел, спечелено в последния старт за Гран при на Монако.

Дневник