"Челси" се оглежда за нови спонсори и вече води преговори с потенциални такива, след като договорът на английския клуб с автомобилните гуми Yokohama навлиза в своята последна година. Сделката между сините и японската компания беше за срок от пет годиини, но може да бъде подновена.

Първоначално договорът за 200 милиона паунда беше вторият най-голям във Висшата лига. Той беше подписан през 2015 г., но от тогава "Арсенал", "Ливърпул" и "Тотнъм" изпревариха "Челси" с по-доходоносни сделки с компаниите, които рекламират на екипите на тимовете.

"Манчестър юнайтед" е №1 по този показател, след като "червените дяволи" получават по 53 милиона паунда годишно от "Шевролет".

Клубът иска да бъде конкурентен на останалите във Висшата лига и затова е отворен да привлече нови инвеститори. Остава и възможността Yokohama да остане на екипите на тима при предложение с по-добри параметри.

"Челси" има и стабилна сделка с "Найки", която беше подписана през 2016-а за срок от 15 години. Клубът получава по 60 милиона годишно. Други 50 милиона осигурява "Хюндай" за целия срок на договора, като автомобилната компания рекламиира на ръкава на екиипите.

Дневник