"Челси" се оглежда за нови спонсори и вече води преговори с потенциални такива, след като договорът на английския клуб с автомобилните гуми Yokohama навлиза в своята последна година. Сделката между сините и японската компания беше за срок от пет годиини, но може да бъде подновена.
Първоначално договорът за 200 милиона паунда беше вторият най-голям във Висшата лига. Той беше подписан през 2015 г., но от тогава "Арсенал", "Ливърпул" и "Тотнъм" изпревариха "Челси" с по-доходоносни сделки с компаниите, които рекламират на екипите на тимовете.
"Манчестър юнайтед" е №1 по този показател, след като "червените дяволи" получават по 53 милиона паунда годишно от "Шевролет".
Клубът иска да бъде конкурентен на останалите във Висшата лига и затова е отворен да привлече нови инвеститори. Остава и възможността Yokohama да остане на екипите на тима при предложение с по-добри параметри.
"Челси" има и стабилна сделка с "Найки", която беше подписана през 2016-а за срок от 15 години. Клубът получава по 60 милиона годишно. Други 50 милиона осигурява "Хюндай" за целия срок на договора, като автомобилната компания рекламиира на ръкава на екиипите.
Дневник
Коментари
Добави коментар