Британската консултантска агенция Interbrand състави поредната си класация на най-скъпите марки в света. В ранглистата за 2019 г. влизат 14 автомобилни компании, съобщава AutoMedia.bg.
Най-голям ръст спрямо предходната година сред тях отбелязва Ferrari (+12 процента), а Kia е загубила 7 процента от стойността си.
Според Interbrand, Toyota отново е най-скъпият автомобилен бранд в света. Стойността на марката е оценена на 56,236 млрд. долара, което е с 5% повече в сравнение с миналата година.
На второ и трето място са Mercedes-Benz и BMW. Немските марки са оценени съответно на 50,832 и 41,440 млрд. долара, като увеличението на стойността им спрямо 2018 г. е 5 и 1 процент. Volkswagen струва 12,921 млрд. долара, а Land Rover - едва 5,855 млрд.
Днес.бг
Коментари
Добави коментар