През изминалите няколко уикенда на месец октомври жителите на Шумен, Разград и Провадия имаха възможност да дегустират избрани продукти от собствени марки на Lidl. Близо 5000 човека сe включиха в дегустациите, като освен да опитат, клиентите на веригата имаха възможност и да гласуват за всеки от продуктите.
Резултатите от гласуването в Шумен определиха бира Perlenbacher за най-любим Lidl продукт с цели 95% одобрение. На второ място е деликатесна варена шунка Dulano с 93% одобрение. А третото място сред дегустиралите заемат мини сладоледите Gelatelli Classic различни видове с 92% одбрение.
В Провадия класацията за любим Lidl продукт се оглавява от бира Argus Maestic с 90% одобрение, следвана от луканка от българско месо “Родна стряха” с 89% одобрение на вкуса. С лека носталгия по отиващото си лято и 88% одобрение се нареждат сладоледите Gelatelli Classic, които си делят третото място с бира Argus светло, също с 88% одобрение.
В Разград отново имаме бира и сладоледи в топ три на любимите Lidl продукти. На първо място обаче тук застава деликатесна шунка Dulano с 92% одобрение. Второто място е за бира Argus Maestic с 89% одобрение, а третото място в класацията е за мини сладоледите Gelatelli Classic с 86% одобрение.
Клиентите на Lidl в на Шумен, Разград и Провадия имаха възможност да опитат общо 12 продукта от собствени марки на Lidl, разпределени в четири категории - млечни, колбаси, сладоледи и бира.
Продуктите, представени в дегустациите, са сред участвалите в мащабен вкусов тест, проведен за веригата от IPSOS България в началото на годината. В него са взели участие 4600 респондента, които са тествали 199 продукта от 24 собствени марки, а резултатите са изведени на база 19 900 получени оценки. Проучването е проведено по метода на т.нар. сляп тест (blind test), при който тестващите не виждат опаковките на продуктите и не разполагат с информация за марка или производител, за да може оценката им да бъде безпристрастна. Резултатите по продуктови категории показват, че 85% от българите одобряват вкуса на млечните продукти, собствени марки на Lidl, 81% одобряват вкуса на бирата, 92% одобряват вкуса на сладоледа, а 84% от българите одобряват вкуса на колбасите собствени марки.
Дегустациите продължават до началото на ноември във всички градове, в които има магазини от веригата. Допълнителна информация за най-големия вкусов тест на продукти, собствени марки на Lidl, както и за графика на дегустациите, можете да намерите на https://www.lidl.bg/kachestvo.
Рекламна публикация