Гигантът в електронната търговия "Алибаба" (Alibaba) и "Манчестър юнайтед" подписаха спонсорски договор. Целта на английския клуб е да разшири влиянието си на китайския пазар.

Като част от сделката съдържание, свързано с "Юнайтед", ще бъде публикувано в онлайн видео платформата Youku.com, ръководена от "Алибаба". Освен това клубът ще има свой магазин в Tmall.com.

"Винаги се стремим да намираме нови начини да се обвържем с привържениците и това партньорство с "Алибаба" им позволява да се свържат с клуба директно чрез една от най-известните китайски платформи за видео съдържание", заяви управляващият директор на "Манчестър юнайтед груп" Ричард Арнолд.

Изчисленията на футболния клуб са, че благодарение на сътрудничеството ще има достъп до около 700 милиона потребители на китайската компания.

"Манчестър юнайтед" е един от най-популярните и успешни футболни клубове в света, с голяма и запалена фенска група в Китай", посочи президентът на "Алибаба" Майкъл Еванс.

Дневник