Енерго-Про предоставя възможност за допълнителен 10-дневен срок на своите битови клиенти, в който те могат да заплатят сметките си за електроенергия с падеж след 13 март 2020 г, съобщават от компанията. Целта е да се избягва масово струпване на хора в клиентските центрове, където компанията приема плащания от голяма част от своите клиенти.

Досега според нормативните изисквания периодът за плащане на сметки за електроенергия след отчета на средствата за търговско измерване е 10 дни. Сега, този период ще бъде удвоен. От компанията уточняват, че информация за промяната ще бъда включена и във всички фактури за потребление на битовите клиенти. В случай, че клиент има затруднение да погаси дължимата сума за електроенергия, компанията предлага варианти за разсрочване според индивидуалния случай.

Енерго-Про апелира към тези битови клиенти, които имат възможност да платят в обичайния срок да го направят, като по този начин ще подпомогнат да бъдат избегнати финансови затруднения по веригата за разплащане от производителите, през преносните оператори и доставчиците на електроенергия.

Компанията напомня още, че има редица безкасови начини за плащане на месечните сметки за консумирана електроенергия – по банков път чрез директен дебит, банкомат или с платежно нареждане, по Интернет чрез електронно банкиране през сайта на обслужващата банка или през системата за електронно плащане еРау.bg. За клиентите, които нямат възможност да ползват алтернативните начини за плащане се напомня, че центровете за обслужване работят с намалено работно време от 8 до 14 ч. с обедна почивка от 12 до 12.30 ч. за дезинфекция.

ШУМ.БГ