112 са свободните места за прием на първокласници в 6 от 11-те шуменски училища, съобщиха от пресцентъра на общината.
В 5 училища към момента всички места са попълнени - НУ „Княз Борис I“, II ОУ „Д-р. Петър Берон", III ОУ „Димитър Благоев“, СУ „Йоан Екзарх Български“, и СУ „Сава Доброплодни“.
Броят на свободните места в останалите училища е обявен в Електронната система за прием в първи клас на сайта на общината.
Утре, 16 юни, в 10,00 часа системата за прием отново ще бъде отворена, като родителите могат да подават документи за второ класиране. Крайната дата за затваряне на платформата е 18 юни в 23,59 часа. Резултатите ще бъдат обявени на 22 юни.
Ново заявление подават децата, които досега не са кандидатствали за прием в първи клас, както и тези, които са били класирани, но не са записани в училището, в което са били приети.
Родителите, чиито деца не са приети, трябва да редактират посочените желания в подадените вече заявления в съответствие с обявените свободни места, като се запазва първоначалният регистрационен номер, уточниха от общината.
ШУМ.БГ
Коментари
Родител
СУ "Сава Доброплодни" - гр. Шумен отново доказаха, че са най-добрите. Благодарим Ви за коректното отношение при подаването на документи и записването на децата ни.
Анонимен
В Шумен има богат избор на училища, но се вижда, че има училища, които не оправдават своето съществуване.
ХерманГьоринг
Свободните места са там, където има много шведи. Никой нормален човек не иска детето му да учи с такива. :D
Анонимен
Това ли ни прави нормални? Има какво да научим от шведите!
Анониме99
какеврашевото школо
Анонимен
Тогава какъв е изборът - в голямо или малко училище?
Анонимен
Не е правилно училища с големи сгради в квартали с достатъчно население да са полупразни. Не се обяснява с качество на преподаване, а с вредна политика.
Анонимен
Родителю, "най-добрите" не значи добри.
Направете публично достояние какъв процент от децата се обучават допълнително със заплащане ( на учителите и на учениците) .
Анонимен
Още от соца в сегашното училище "Сава Доброплодни" приемаха деца в първи клас след изпит , вече ограмотени. Учителите инат много малък принос в развитието им в сравнение с учители в други училища.