Носенето на маски заради коронавируса променя потреблението на грим - това коментира един от шефовете на козметичния гигант Flormar пред в. "Хюриет". Продажбите на червила са паднали с 10-12%, докато тези на продукти за очи са се увеличили
"Пандемията не спря козметичната индустрия. Но промени продажбите на продукти", отбелязва Джем Шенбай. Особено спиралите за мигли са обект на голямо търсене. Навиците на потребителите за пазаруване също са се променили. "Преди пандемията отваряхме нов магазин на всеки четири дни и доставяхме по 250 продукта в минута", казва той. Но след това компанията е сложила фокус върху електронната търговия, тъй като хората са спрели да ходят в моловете.
Веригата Flormar е основана през 2008 г. Тя има над 180 магазина в Турция и 670 по света.
Дневник
Коментари
Добави коментар