Международната уеб платформа Promocodius, която функционира в над 13 страни по цял свят, планира навлизане на българския пазар. Специализирана в предлагането на промоционални кодове и купони за отстъпка в онлайн магазини, тя ще даде възможност на българските електронни търговци да оптимизират продажбите си и увеличат броя на клиентите си.

Промоционалните кодове са един от най-ефективните маркетинг инструменти в онлайн търговията. Над 90% от потребителите, които пазаруват по интернет, търсят опция за отстъпка, преди да направят поръчката си. Ето защо не е случайно, че сайтовете, специализирани в предлагането на ваучери и промоционални кодове за различни магазини, са все по-популярни напоследък. Това е и главният фокус на Promocodius - глобален онлайн маркетплейс, където на едно място могат да се намерят кодове за отстъпка от стотици магазини. 

Promocodius успешно присъства вече в над 13 страни, а за всяка от тях има локален сайт - като например https://promocodius.com/fi/, който е местният портал за Финландия под шапката на глобалния сайт promocodius.com. Сред останалите страни, в които функционира услугата, са САЩ, Испания, Дания, Норвегия, Швеция, Русия, Украйна, Полша, Чехия, Румъния, Мексико, Бразилия, а като част от развитието на платформата, планирано е навлизане и в нови държави, една от които е и България. 

Българският пазар е особено подходящ за целта, тъй като е в период на развитие и растеж. Онлайн търговията все повече измества пазаруването във физически магазини, като особено видимо това стана в условията на пандемията от коронавирус. Все повече магазини се ориентират към интернет продажбите, а потребителите масово предпочитат по-удобното, сигурно и безопасно пазаруване онлайн. 

Въпреки завишения брой потребители, които се ориентират към интернет пазаруването, онлайн магазините са изправени пред редица предизвикателства за успешното си съществуване в сферата на електронната търговия. От една страна, масовото изместване на фокуса към интернет пространството означава повече клиенти, но и повече конкуренция. От друга, значителна част от малкия и среден бизнес няма възможност да инвестира необходимите време и средства, за да привлече нови клиенти. 

В това отношение, предлагането на промоционални кодове за отстъпка може да се окаже ключов елемент от успешната маркетинг стратегия на онлайн магазините. Промоциите и отстъпките са водещ фактор за импулсивната покупка и спечелването на нови клиенти. Още повече, в условията на икономическата криза, настъпила вследствие на епидемията от COVID-19, когато все повече потребители търсят изгодното пазаруване и се интересуват от начините да спестят пари. 

С позиционирането си в сайт за промо кодове и отстъпки като Promocodius, онлайн магазините могат да спечелят по няколко начина. На първо място, така лесно и бързо достигат до огромна маса заинтересувани и активни потребители, които лесно могат да бъдат привлечени като нови клиенти. Това от своя страна води до повишен трафик към сайта, ръст на продажбите и по-добра разпознаваемост на марката. Редовното присъствие с промоционални оферти изгражда и лоялност в потребителите, които използват случая да се възползват от предложенията и да използват промо кодовете, като пазаруват по-често. 

Възможността да информират потребителите за актуални промоции, предложения и кампании е огромен плюс за онлайн магазините, още повече като се вземе предвид факта, че не е нужна допълнителна инвестиция във време или значителни средства, каквито изискват традиционните маркетинг канали. 

promocodius