Markata Levi’s обяви връщането на широкия дизайн на дънките за 2021 г., в която тесните модели, белязали предходните години, бавно остават в историята. Според компанията днес потребителите искат най-удобното облекло и затова е време за ретро мода, както обяви главният изпълнителен директор Чип Берг.
„Мисля, че по някакъв начин ръководим тази индустрия, когато става въпрос за тенденция. Новите дънки са много „по-широки“ от дънките от миналия сезон. Тези модели вече са в нашите магазини и са достъпни както за мъже, така и за жени“, каза Чип.
Покйрай Levi’s новите модни тенденции са възприети и от други компании, като например базираната в Лос Анджелис JNC, която лансира отново своите известни модели дънки, особено популярни през 90-те години.
„Въпреки че пандемията от коронавируса повлия отрицателно на работата на много марки, продажбите на тези модели дънки нараснаха. Дънките с широки крачоли имат култов статус и са удобни на всички. И са това, което хората търсят в момента“, каза Камила Рева, вицепрезидент на компанията.
Пандемията остави своя отпечатък върху продажбите в повечето компании, между които Levi’s, чиито продажби спаднаха с 12% през последното тримесечие на 2020 г., което доведе и до спад на акциите на фирмата. /БГНЕС
Коментари
Добави коментар