4 800 000 лв. без ДДС ще струва основният ремонт, който ДП „Национална компания железопътна инфраструктура“ /НКЖИ/ смята да извърши на ЖП гарата в Шумен.
Това става ясно от публикуваното обявление с предварителна информация за предстоящата обществена поръчка, с която ще се избере фирма за ремонта.
В информацията се посочва, че в сградата трябва да се извърши ремонт на покрив, дограми, фасади, обновяване на вътрешни помещения, подмяна на инсталации, изграждане на достъпни маршрути, санитарни възли, подмяна на настилки на перони и на покривни покрития.
Планираните дейности по цялостния ремонт на ЖП гарата в Шумен ще се извършат по вече изготвен проект, изработен през 2018-та.
В заданието тогава бе заложено да се направи ново разпределение на пространството в сградата на гарата, което ще позволи изграждане на топла чакални, нови обществени гарови вътрешни тоалетни и тоалетни за хора с намалена подвижност, модерни търговски обекти, подмяна на съществуващите врати с автоматични с фотоклетки, асансьори в подлеза, нов предгаров площад с паркинг, подстъпи за хора с увреждания, тактилни зони, нови перони, зелени площи и др., както и да се изгради цялостна информационна система, ново покритие на перон 1 и монтиране на покрив на перон 2, ново осветление.
ШУМ.БГ
Коментари
Анонимен
Само 5!?!? Защо за другите областни градове сумите са по три. Като сметнете комисиона 2 млн, значи за 3 млн ще зглежда само боядисана в ретео бяло.....
Анонимен
Трябва и да се оправи и паркинга на гарата там не дупки а изкопи са оградите да се махнат оная дървена барака всичко там е грозотия осветление да има ей хора това е
от кухнята
вярно е , но след това ще я отдадат но концесия за 20 години и познайте кой ще я вземе ?
Анонимен
Да се промени НК: Непълнолетните и малолетни вандали да бъдат съдени ефективно като пълнолетни, като действията им спрямо ж. п. инфраструктурата и подвижния ж.п. състав да се третират като "тероризъм"! Въпрос на време е да се случи най- лошото!
Анонимен
Предпочитам да купят нови вагони, да купят 100 кг веро да измият старите вагони вътре и вън
пътник
Преди последния основен ремонт течеше тавана в чакалнята, след него-влажни петна по тавана.Вътрешната облицовка беше от бигор,оригинална и рядко срещана в други жп гари,още и голяма по площ, благодатна за боядисване при цена на кв.м.
Анонимен
За тези,които хвърлят камъни по влаковете са измислени газовите камери още преди години!!!!
Pitar Pan
Това с камъните ми намирисва на конкурентна борба между превозвачи,породена от пандемията,много по-спокойно се пътува с влак отколкото с автобус!?
Анонименидрис
а бе направете една градска баня ,стига с тия измишльотини